Khamis, 31 Mac 2016

Assalamualaikum sahabat baru !

 
      Assalamualaikum & Salam Sejahtera ;)

Ahlan wa Sahlan ! (Selamat Datang !)

Aapka Swaagathai ! (Selamat Datang !)

  Post kali ini  kami dengan sukacitanya ingin membawa kalian terbang bersama kami di India.(jadi sila terbangkan minda  anda dan berangan bersama-sama kami ke India dan Saudi Arabia! kekeke :p)

India adalah negara yang mendominasi wilayah luas yang dikenal sebagai benua Asia Selatan. Negara ini memiliki penduduk lebih dari 1,2 Miliar orang. India adalah negara kedua yang paling padat penduduknya (setelah China) dan negara demokrasi terbesar di dunia. Berbentuk kasar seperti segitiga terbalik, India membentang dari pergunungan Himalaya yang tinggi di utara hingga ke negara pulau Sri Lanka di Selatan.

India 

penduduk India yang padat. 


 Orang kata tak kenal maka tak cinta. Maka kami ingin  memperkenalkan teman sebilik kami ini. Nama dia Heba Mazhar. Dia lahir di India dan dibesarkan di Arab Saudi. Tetapi Heba lebih tertarik dan teruja untuk bercerita tentang India walaupun dia membesar di Saudi Arabia. Ye laaaa tempat lahir dia kan mesti la dia sayang lebih. Bak kata orang-orang tua “tempat jatuh lagikan dikenang” inikan pulak tempat lahir sendiri..hehe.
Ayah Heba berasal dari India dan Ibu dia pula berasal dari Afghanistan. Memang patut la dapat anak muka macam Pretty zhinta !

Bersambung.. :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan